loading...
kitchendecor
ali zamani بازدید : 73 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

یکی از وسایل مهم و ضروری در خانه‌ها که هم کاربردی است و هم تاثیر زیادی در زیبایی فضای منزل دارد پرده ها هستند و این پرده ها در قسمت های مختلف خانه مانند پذیرایی ، آشپزخانه و اتاق خواب نصب می شوند . برای خرید آن ها علاوه بر زیبایی باید نکات دیگری را هم در نظر داشته باشید تا یک خرید خوب را انجام داده باشید.

 اولین نکته برای خرید پرده این است که نوع پرده را متناسب با فضایی که در آن قرار خواهد گرفت انتخاب کنید و همچنین برای خرید پرده سبک منزل خود را در نظر بگیرید و متراژ و ابعاد پرده را به درستی اندازه گیری نمایید .

 

 

وقتی که سبک پرده و ابعاد آن در نظر گرفته شد باید رنگ‌پرده هم متناسب با تم اصلی دکوراسیون خانه شما خریداری شود تا هماهنگی در سایر قسمت های خانه برقرار باشد و تناسب بین اجزا رعایت شود .

در این مطلب تصمیم داریم که در مورد پرده آشپزخانه صحبت کنیم و بیشتر تمرکز ما بر روی خرید پرده برای آشپزخانه هایی با سبک مدرن است.

 

پرده مدرن آشپزخانه سفید

پرده مدرن آشپزخانه سفید

 

پرده مدرن آشپزخانه لاکچری

پرده مدرن آشپزخانه لاکچری

 

پرده مدرن آشپزخانه گلدار

پرده مدرن آشپزخانه گلدار

 

 امروز بیشتر خانواده ها خصوصاً آنهایی که در آپارتمان زندگی می کنند ، تمایل زیادی به استفاده از سبک مدرن در فضای منزل خود دارند ، زیرا این سبک دارای سادگی ظاهری زیادی است و خلوت بودن یکی از ویژگی های اصلی این سبک است و همین قضیه باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضای خانه می شود .

پس اگر برای خانه خود سبک مدرن را انتخاب کرده اید و قرار است که آشپزخانه شما هم دارای همین سبک باشد ، باید برای خرید پرده مدرن آشپزخانه نکات مختلفی را در نظر داشته باشید ، زیرا پرده های مدرن آشپزخانه در بازار بسیار متنوع هستند و بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید کنید تمام فاکتورهای مد نظر خود را تعیین کرده باشید تا گزینه‌های پیش روی شما محدودتر شده و انتخاب راحت تری داشته باشید .

 

مدل پرده آشپزخانه با جدیدترین طرح های مد سال

اگر تصمیم دارید برای آشپزخانه مدرن خود پرده خریداری کنید باید پارچه این پرده کیفیت و دوام زیادی داشته باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر نور و شستشو داشته باشد ، زیرا این پرده در فضایی به کار می‌رود که شما مجبور هستید چند وقت یکبار آن را بشویید و همچنین در مقابل پنجره و در معرض نور قرار دارد و بهتر است خیلی زود پرز ندهد و رنگ آن تغییر نکند .

علاوه بر داشتن جنس خوب و با کیفیت باید طرح های  زیبایی هم داشته باشد زیرا قسمت زیادی از دیوار را به صورت عمودی پوشش می‌دهد و زیبایی پرده‌ اشپزخانه در زیبایی کل محیط تاثیرگذار خواهد بود .

 

پرده مدرن آشپزخانه ط.سی

پرده مدرن آشپزخانه ط.سی

 

پرده مدرن آشپزخانه حصیری

پرده مدرن آشپزخانه حصیری

 

پرده مدرن آشپزخانه قهوه ای

پرده مدرن آشپزخانه قهوه ای

 

مدل پرده زیبا برای آشپزخانه

سعی کنید هنگام خرید پرده برای آشپزخانه تنها معیار شما زیبایی نباشد و هدف خود از خرید پرده را مشخص نمایید . اگر فضای شما کوچک است و تمایل دارید که با استفاده از پرده آشپزخانه ، آشپزخانه شما بزرگتر به نظر برسد و یا برعکس آشپزخانه کوچک تر به نظر برسد طرح و مدل پرده آشپزخانه متفاوت خواهد بود .

به طور مثال اگر خانه شما کوچک باشد بهتر است از پرده هایی استفاده کنید که طرح و رنگ خلوت تر و روشن تری داشته باشد و باعث بزرگتر جلوه کردن فضای آشپزخانه شما شود .

ولی اگر آشپزخانه شما بزرگ است ، محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ پرده ندارید . ولی بهتر است رنگ پرده و همچنین طرح آن در تناسب با سبک آشپزخانه و سایر وسایلی که در آن قرار دارد باشد‌.

همچنین با استفاده از پرده آشپزخانه می توانید میزان نور ورودی به داخل آشپزخانه را کنترل کنید . به طور مثال اگر آشپزخانه شما خیلی نورگیر است بهتر است از پرده‌های ضخیم تر برای داخل آشپزخانه استفاده کنید تا نور کمتری به آن وارد شود و فضا مطلوب تر باشد و یا برعکس اگر آشپزخانه شما نورگیر نیست بهتر است از پرده های حریر و طوری با رنگ روشن استفاده کنید تا اجازه ورود نور به فضا را بدهید .

 

پرده مدرن آشپزخانه خاکستری

پرده مدرن آشپزخانه خاکستری

 

پرده مدرن آشپزخانه خاص

پرده مدرن آشپزخانه خاص

 

پرده مدرن آشپزخانه تیره

پرده مدرن آشپزخانه تیره

 

 آشپزخانه مدرن بدون پرده

آشپزخانه مدرن بدون پرده

 

چنانچه فضای آشپزخانه شما بزرگ است و میز ناهارخوری شما داخل آشپزخانه قرار دارد و از طرح و رنگ خاصی در کابینت ها استفاده کرده اید بهتر است برای طرح و رنگ پرده دقت زیادی به خرج دهید تا در تناسب با قسمت های مختلف آشپزخانه و یا رومیزی میز ناهار خوری شما باشد  حتی می توانید رومیزی ناهارخوری را با پرده آشپزخانه ست کنید .

 

اگر در دیوار آشپزخانه خود از کاشی استفاده کرده اید بهتر است نوع پرده را متناسب با کاشی طوری انتخاب کنید که تعادل در فضا برقرار شود . به این صورت که اگر طرح کاشی آشپزخانه شما شلوغ است ، از پرده هایی با طرح های خلوت تر استفاده کنید تا فضا متعادل شود و یا برعکس اگر کاشی ها کاملاً ساده هستند از پرده های گلدار استفاده کنید تا فضا از حالت رخوت و بی روحی خارج شود‌.

 

پرده مدرن آشپزخانه سفید

پرده مدرن آشپزخانه سفید

 

پرده کرکره ای مدرن آشپزخانه

پرده کرکره ای مدرن آشپزخانه

 

پرده های مدرن آشپزخانه طرح دار

پرده های مدرن آشپزخانه طرح دار

 

پرده های مدرن آشپزخانه طرح دار زمینه رنگی

پرده های مدرن آشپزخانه طرح دار زمینه رنگی

 

پرده مدرن و شیک آشپزخانه

پرده مدرن و شیک آشپزخانه

 

پرده سفید مدرن آشپزخانه

پرده سفید مدرن آشپزخانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,022
  • بازدید کلی : 5,301