loading...
kitchendecor
ali zamani بازدید : 78 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (1)

استفاده از کناف در سقف آشپزخانه ها اخیراً در خانه های ایرانی باب شده است  و بسیاری از خانواده ها تمایل دارند که در منزل آن ها و در آشپزخانه شان از کناف در سقف آشپزخانه استفاده شود .

با توجه به اینکه بیشتر آشپزخانه های امروزی اوپن ساخته می شوند ، جذابیت آشپزخانه روی زیبایی کل فضای خانه تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل طراحی داخلی آشپزخانه تاثیر زیادی در زیباتر شدن این فضا دارد و شما می توانید برای زیبایی بیشتر سقف آشپزخانه خود از کناف یا رابیتس استفاده کنید که هم خانه شما زیباتر می شود و هم می توانید با استفاده از این کناف ها ، نور پردازی های جذاب و ویژه ای در خانه خود داشته باشید ‌.

 

کناف آشپزخانه مدرن

کناف آشپزخانه مدرن

 

کناف آشپزخانه ام دی اف

کناف آشپزخانه ام دی اف

 

نور پردازی کناف سقف آشپزخانه

 این نور پردازی ها قابل کنترل بوده و در مواقع مورد نیاز می توانید با توجه به انتظاری که از فضا دارید میزان نور را کنترل کنید . به طور مثال اگر یک شب نشینی رمانتیک و عاشقانه دارید می توانید نور این فضا را کم کنید و یا اگر مهمانی مجلل دارید می توانید نور این فضا را زیادتر کنید .

 

مدل کناف سقف آشپزخانه

البته توجه داشته باشید که هر نوع از مدل کناف برای سقف آشپزخانه شما مناسب نیست و باید ارتفاع سقف و ابعاد محیط و سایر موارد در نظر گرفته شود تا کنافی که در آشپزخانه شما استفاده می شود آن را زیباتر کند ‌

توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون مدرن را برای خانه خود انتخاب کرده اید بهتر است زیاد از کناف در سقف خود استفاده نکنید ، زیرا در آشپزخانه های مدرن زیاد از کناف استفاده نمی‌ شود و اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی و بی آلایشی محیط است و استفاده از کناف در سقف با سبک مدرن مغایرت دارد .

ولی اگر شما به صورت ترکیبی از سبک های مختلف در خانه خود استفاده می کنید می توانید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود از کناف ها استفاده کنید ولی سعی کنید زیاد از طرح های برجسته و شلوغ در خانه های کوچک استفاده نکنید زیرا فضا را نامرتب و شلوغ نشان می‌دهد و هر چه در خانه های کوچک کناف سقف ساده‌تر و خلوت تر باشد فضا زیبا تر خواهد شد .

 

کناف آشپزخانه چوبی

کناف آشپزخانه چوبی

 

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است می توانید از کناف ها در بالای میز غذاخوری استفاده کنید ، یعنی اگر در قسمتی از کناف شکل خاصی دارد ، مثلا چند ضلعی بسته یا دایره است ، میز ناهار خوری به همراه صندلی ها را در زیر آن قرار دهید و لوستر آشپزخانه را هم دقیقا در وسط کناف بگذارید تا زیبایی چندین برابر شود و این کناف بیشتر به چشم مخاطب بیاید . 

 

در بیشتر خانه های امروزی در سقف ها از وسایل مختلفی مثل شیشه ، چوب و آینه هم استفاده می شود و سقف آسمان مجازی از سقف های بسیار جدید و خاصی است که فضای خانه شما را منحصر به فرد می کند و باعث جذابیت خاصی در فضای آشپزخانه شما می شود .

 

کناف آشپزخانه خاص

کناف آشپزخانه خاص

 

طراحی  کناف سقف آشپزخانه

دقت داشته باشید که برای طراحی و نورپردازی سقف آشپزخانه باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار دهید . به طور مثال هر جایی نمی توانید چراغ روی سقف نصب کنید و جای قرار گرفتن چراغ ها اهمیت زیادی در نحوه نورپردازی و زیبایی بیشتر فضا دارد و باید موقعیت آن ها طوری تنظیم شود که این فضا را برای شما فراهم کند .

بهتر است در سقف آشپزخانه از چراغ هایی که به سمت پایین و بالا نوردهی می کنند استفاده کنید .

استفاده از کناف ها علاوه بر زیبایی ، مزایای دیگری هم دارد و یکی از آن ها این است که به علت نوع متریالی که در ساخت کناف ها به کار میرود ، دست طراح و معمار برای پیاده سازی انواع مختلف مدل ها باز است و شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید از آن ها بخواهید که مدل‌ های مختلفی روی کناف پیاده کنند و آن ها به راحتی می توانند این کار را برای شما انجام دهند . یکی دیگر از این ویژگی ها سبک بودن کناف ها و همچنین مقاومت در برابر زلزله است .

 

کناف آشپزخانه بزرگ

کناف آشپزخانه بزرگ

 

کناف آشپزخانه لوکس

کناف آشپزخانه لوکس

 

کناف آشپزخانه چوبی مدرن

کناف آشپزخانه چوبی مدرن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,023
  • بازدید کلی : 5,302